HTML

москва tér

Moszkvában vagyok.

Friss topikok

Linkblog

2011.03.01. 15:34 Erika D

Felkészülni

A harmadik ki- és bepakolás után végül csak kiderült, melyek azok a nadrágok, pulóverek és felsők, amelyek nélkül tudok létezni a következő három hónapban. És a bőrönd bezárult:) A kézipoggyászban a Papírok, ezekért rohangáltam az elmúlt egy hónapban. Van itt minden: repülőjegy, útlevél és vízum, biztosítás és devizás bankkártya, nemzetközi diák, magyar és angol nyelvű igazolás AIDS tesztről és még egy arról, hogy áprilisban OTDK-n veszek részt. Ez utóbbi nem a kiutazáshoz, hanem a hazautazáshoz kell, vagyis leginkább ahhoz, hogy a konferenciás szereplés után visszamehessek Oroszországba. Pár apró hasznosság: útikönyv, zsebszótár, nyelvtani összefoglaló is került a táskába, a pénztárcába pedig némi rubel, addig is, míg az ösztöndíj megérkezik Azt hiszem most már kimondhatom: minden készen áll:)

Utoljára csak annyi maradt, hogy végre megnyissam ezt a blogot. Nem mintha nem szeretnék írni, de hiába, minden kezdet nehéz. Meg aztán ezt a sok funkciót itt használni is kéne, és hát mondjuk úgy, nem vagyok őstehetség, de bízom benne, hogy néhány fogás tanulható. Ha valaki jobban tudja, várom az ötleteit (és lesz aki, van már a családban egy blog-guru, facebook-kompatibilis, hipergrafomán bölcsész-pedagógus, az első száz fb-fotómat is neki köszönhetem:))

Most pedig nagy levegő és Publikál...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://moszkvater.blog.hu/api/trackback/id/tr952701498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domAndi 2011.03.02. 18:29:56

Hát nem én vagyok az első hozzászóló is? :P Köszi a latin nyelvből perfektet, és a "blog-guru, facebook-kompatibilis, hipergrafomán bölcsész-pedagógust" is! (ez annyira jó, lehet, ki is rakom facebookra is :D)
Anyának igaza van, hogy most az én álmomat valósítod meg. De azért örülök! :) (meg tényleg kitört belőlem a bölcsész-pedagógus is, mert azt néztem, hogy milyen jól írsz, helyesírásilag és stilisztikailag is, nem is tudtam - bocs, szakmai ártalom) Majd fényképezd le nekem sok szögből a... Úgyis tudod, mit, remélem. ;)
Pussz!

Erika D 2011.03.03. 16:18:47

Legalább másfél percig tartott, de tudom mit:)
süti beállítások módosítása