HTML

москва tér

Moszkvában vagyok.

Friss topikok

Linkblog

2011.05.16. 16:23 Erika D

10 nap az "igazi" Oroszországban

Bizony jól gondoltam, hogy most már el se kéne jönni a Godzillasból (a hostel, ahol Csabával laktunk), már ha lenne erre pénzem. Mert jelentem, most bizony megérkezett az a bizonyos sztereotíp-lepukkant-szoci Oroszország:S

A meleg vizet felújítás miatt kikapcsolták, 10 napra, nem csak itt, hanem egész Moszkvában! Itt nem nagyon tökölnek ezen, bejelentik, aztán ez van. Most a terror 6. napja van, és addig még egész vicces volt a hideg zuhany, amíg kint meleg volt, de most már az időjárás is elromlott. És persze ha már meleg víz nincs, akkor fűtés se legyen, tehát szépen beköltöztem két pléd alá és most ott vagyok. Ráadásképp épp szétverik körülöttem a szobát, mert itt is felújítás van. Ez utóbbi elől próbáltam múzeumba menekülni, de persze nem akkor jöttek, amikor mondták. Úgyhogy a múzeum jó volt, de a munkások pofáját sem úsztam meg.

Szóval az utolsó két hétre átkapcsoltunk túlérőre, de amúgy persze minden rendben, máskor önként is túlélőzök:) A hétvége nyugisan telt, mert a csoport nagyobbik része most van Péterváron. Nekünk ma óra se volt szinte, mert a tanárunknak elment a hangja, a kedve pedig meg se jött, hogy két embert tanítson. Úgyhogy benyomott egy filmet, azzal még dél előtt végeztünk is. Amúgy az orosz vizsgák a héten lesznek, szerdán és csütörtökön, addig még talán készülök rájuk, vagy nem, végülis 2 hónapja erre készülünk...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://moszkvater.blog.hu/api/trackback/id/tr342908506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása